Hotel & Restauracja Margerita***

  • Polski
  • English
  • Deutsch
  • Русский
dsc02836

Karta Stałego Klienta

Dziękujemy Państwu za zaufanie, jakim obdarzyliście
Hotel Margerita wybierając go jako miejsce swojego pobytu.
Jest nam niezmiernie miło powitać Państwa w gronie
Stałych Klientów Hotelu Margerita.

OGÓLNE WARUNKI KORZYSTANIA Z KARTY STAŁEGO KLIENTA
1) Promocja związana z Kartą Stałego Klienta rozpoczyna się z dniem 27.01.2011r.
i trwa aż do odwołania.
2) Kartę Stałego Klienta otrzymuje każdy klient Hotelu Margerita, który nie korzysta z pozostałych promocji i upustów.
3) Karta Stałego Klienta zostaje wydana i uzupełniona imieniem, nazwiskiem
i nazwą firmy przy okazji wystawienia dowodu zapłaty (paragonu lub faktury).
4) Z Karty Stałego Klienta może korzystać osoba, której imię i nazwisko widnieje
na karcie – za okazaniem dowodu tożsamości.
5) Karta Stałego Klienta jest uaktualniana przy okazji wystawienia dowodu zapłaty (paragonu lub faktury).
6) Każda zapłacona doba hotelowa jest równowarta jednej pieczątce na Karcie Stałego Klienta.
7) Pieczątka za pobyt gościa wydawana jest w momencie rozliczenia się goscia za pobyt, nie ma możliwości wystawienia pieczątek za pobyty wstecz.
8) Klient po uzbieraniu 10 pieczątek, otrzymuje 11 nocleg gratis równowarty kwocie najtańszego noclegu ze śniadaniem.

ŻYCZYMY UDANEGO POBYTU !!!

Hotel & Restauracja Margerita***